Hanna

Alla inlägg under augusti 2010

Av hanna sandström - 31 augusti 2010 22:01

  


ska gå och lägga mej nu så jag orkar gå upp i morgon puss och kram !!! <3

Av hanna sandström - 31 augusti 2010 21:57

 

 

    Ny blogg header !!! <3

 

 

 

                         gammal

 

                              Den nya 

 

så vad tycker ni ?? om min nya blogg header ?? 

kommentera och sej vad ni tycker ..       

Av hanna sandström - 31 augusti 2010 19:13

 

 

 F*n moste göra läxa nu ... anars damppar mamma ...  

 

Men för hoppnings vi hinner jag he utt mer in läg inan i morgon...

  

Av hanna sandström - 31 augusti 2010 18:38







 

 

 

               <<<<<          <<<<<<

           <<<<<<<<     <<<<<<<<

            <<<<<<<<  <<<<<<<<<

              <<<<<<<<<<<<<<<<

                 <<<<<<<<<<<<<<

                    <<<<<<<<<<<<

                        <<<<<<<<<

                           <<<<<<<

                              <<<<<

                                 <<<

                                    <

 

                       

 

 

 

 

 Baby i love you more than you might think...

If you only kneo ...

 

                            

 

Av hanna sandström - 31 augusti 2010 17:47

 

 

 

               Hello

 

 

 I mogon kl 9.00 går bussen till skelefteå ( deabetes lägret ) ...

F*n vad drykt jag moset typ stiga upp typ kl på 7.00 ,om jag ska hinna göra allt ... 

 

    

 

Av hanna sandström - 28 augusti 2010 12:09

 

  

  

  En tur på stan !!   

  

Jag kom nyss hem från stan . jag var där med mamma föra att köppa mössa , halsduk, vantar  och När jag hör din röst ..

 

 

        

 

 the store Mösan : 199 kr

åhlens vantarna : 99 kr

åhlens halstuken : 199 kr

bokia åkerbloms  När jag hör din röst : 149 kr

inster sport 2 X : 4oo kr



 

                

Av hanna sandström - 28 augusti 2010 11:55

 

 

 

  Vampires suck

 

 

 

 I går var jag och Michaela på stan och såg vampyrer suger .

Det  var så där tyckte jag den värkade bättre på trailer . Men ingen gick i alla fal utt från bion ...   

Men jag skulle inte se den i gen i alla fall..

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

Presentation


Min blogg!!
Mitt liv!!
Mina ord !!

Om ni inte gillar det ni läser här så dra ått HEL*ETE !!

Puss & Kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards