Hanna

Alla inlägg under september 2010

Av hanna sandström - 30 september 2010 21:31



                                   Hej hej bloggen <333

Jag är lessen för att jag inte har bloggat tidigare i dag , men har varit upp tagen ända sen jag kom hem från sjukhusten ....    Så det har inte varit så enkelt att blogga då , för nar jag kom hem var det bara att börja tränna till matte provet och sen kom lilla söta theo så upptagen upptagen <333 ...  Sen när dom for vart det mer läxa så inte så mycket tid på sej om man sejer så =/ ..


Men just nu sitter jag bara och bloggar och ska snar börja läsa min älskade bock ..

SOM JAG VILL VARA hetter den om ni undrar och ser utt så här !! <33

          Jag har läst den en gång tidigar men men den är jö så bra =D <33

Men vi får höras sen i morgon anting inan jag far till skolan eller när jag kommer hem fårn stan med michaela , Så PUSS PÅ ER <333


  


  


                                            PUZZ & PUSS

Av hanna sandström - 29 september 2010 15:05



Hejsan <33


kom nyss hem från stan   <333 Så nu har jag en viter jacka och ett par vinter skor ( uggs)   LOVE UGGS <33

      


Jackan : 1900 kr på intersport

Uggs : 240 kr skopunkten


Så nu är jag väl  för beräd för vintern !!  

Av hanna sandström - 28 september 2010 21:43

    

Av hanna sandström - 28 september 2010 21:29

 

 

Kan vara galen i skor

 

eller om man är tjej ?!?!?  










Av hanna sandström - 28 september 2010 21:24

  





                                                  
 Älskar er !!! <333

                                             

                                  Vänner , Familj , Släkt , ALLT !!! <3333

Av hanna sandström - 28 september 2010 21:23

  

Av hanna sandström - 28 september 2010 21:09



                                                  
          Hej Hej !! <333



                     Just nu sitter jag i mitt rum och bara ta det lungt

                          ( som sakt tidigare i dag , att jag är väldigt slut i dag)  ?!?!?      .....

                                       Sitter och se på tv i mitt lilla rum   

           Medans jag sitter och kolla lite runt på internät , på facebook och litte sånt   

                



            FAN VAD JAG TAGGAR I MORGON ( KÖPPA VINTER JACKA OCH

                                                  
     VINTER SKOR !!! <33  

                          Och nu på fredag blir det att gå på stan med michaela & clara !! <333

                               Det ska bli JÄTTE BRA OCH JÄTTE ROLIGT !!!!! <333



  





                  I

               

         SHOPPING !!

Av hanna sandström - 28 september 2010 18:11



                                                  
              HEJSAN <33


                                           Jag just det i dag vart det jö inget klassfoto =D

                       FAN VAD BRA men då är det att vi kommer göra det nån anan gång ..... =/   

                                                  
   JA JA vi most få det gjort nån gång i alla fal !!!

                                                  
                                    =/

                                                  
                                   <3333


                                                  
       http://ndk.bloggplatsen.se/

Presentation


Min blogg!!
Mitt liv!!
Mina ord !!

Om ni inte gillar det ni läser här så dra ått HEL*ETE !!

Puss & Kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards