Hanna

Alla inlägg den 8 september 2010

Av hanna sandström - 8 september 2010 20:20

  

Av hanna sandström - 8 september 2010 20:20

  

Av hanna sandström - 8 september 2010 20:00

  

                                   

 

                  

               SAKNAR DEJ EMILY !! <3

 

 

 

Av hanna sandström - 8 september 2010 19:15

  

 

Hejsan !!!

 

 Just nu sitter jag och bara lyssna på MUSIK <3 och är inne på facebook typ.. Ska snart gå och ducha typ sen ska jag städa litte ( plocka upp kläder och sånt från golvet ) sen blir det typ plocka fram alla läxböker som är litte över allt i mitt rum   ...

Sen blir det att börja varva ner och börja taa det lunkt typ...

Fast det har varit väldigt lat dag  men det har varit väldigt skönt att bara slappa och varit med Dani och bara pratat = tjej snack så det har varit väldigt lungt i dag ...

 

 

              

        PUZZ OCH KRAM

 

 

Av hanna sandström - 8 september 2010 17:40

  

 

                      HELVETE !!!

 

 

 

                I morgon ska jag till backa till skolan ...

               Fan vad drykt jag är så jävla trött och

                har ingen matt lust längre.. Jag har

               jätte ont i huvudet och halsen vet

                 inte om jag kommer orka kliva

                   upp i morgon .. Tror fan att

                        jag har feber  

                          eller nåt sånt

                             eller kommer

                              min JÄVLA

                                mens ...

                        Fan vad här är drykt ..

                     Har fan inte såvit nått nästa

                  under den här veckan   ...

              Inte är det bara det jag har

            okså JÄVLIGT ont i mina vader  ..

             Jag har ättit iprem och het på

                 ormsalva och villat men det blir inte

               bättre ...  

 

 AV : en tjej som är jävligt trött och slut .... <3

 

Av hanna sandström - 8 september 2010 17:10

     

 

 

         

 

 

 

                  Eller ??

 

 

                      

 

      Vilken ska jag ha ??? <3

Av hanna sandström - 8 september 2010 16:13

 

 

                                KÄRLEK

 

  Kärlek är en konstig sak som finns här. Men det är okså underbart , men i bland är det som om att man var skapad för att leva själv..  

Men jag vet att jag kommer att hita dej nån dag...  

 

 

 

                                          En bit av texten !!! <3

 

                                       Allt vi hade det är

                                   borta måste vandra iväg,

                                  fan smärtan är oändlig

                                  kan inte stana här..

Av hanna sandström - 8 september 2010 11:17

 

 

      Klass resa !!

 

 

                                                                                                                                                         

 

 

  

Presentation


Min blogg!!
Mitt liv!!
Mina ord !!

Om ni inte gillar det ni läser här så dra ått HEL*ETE !!

Puss & Kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards